Portale informacyjne Mercer to możliwość kompleksowego przekazania informacji pracownikom w dowolnym miejscu i czasie.

Przy projektowaniu stron kładziemy duży nacisk na to, by użytkownicy mieli dostęp do jak najszerszej bazy wiedzy – co zarówno ułatwi pracownikom zrozumienie proponowanych benefitów, jak i odciąży zespoły HR poprzez przygotowanie gotowych odpowiedzi na często zadawane pytania.

 

Portale wypełniane są treścią indywidulanie, zgodnie z zakresami benefitów oferowanych przez danego pracodawcę oraz stanowiąc odpowiedź na potrzeby pracowników. Strona może zostać dostosowana do oczekiwań klienta również pod względem wyglądu: zastosujemy Państwa logo, a także bannery czy kolory zgodnie z wytycznymi marketingowymi.

Treści prezentowane są w podziale na linie benefitów:

- zakres oferty

- sposób przystąpienia  do usługi

- odpowiednie druki, wnioski i polisy

- sposobów zgłaszania roszczenia lub reklamacji.

 

Na każdym etapie odwiedzający może znaleźć kontakt do linii Mercer Help, gdzie uzyska odpowiedzi na dodatkowe pytania.

Porozmawiaj z konsultantem Mercer Polska

Jesteśmy tutaj, aby pomóc. Skontaktuj się z nami za pomocą formularza poniżej, by dowiedzieć się więcej o naszych rozwiązaniach i produktach.

*Required Fields